2012. július 31., kedd

Sztracsatella torta

Egy újságban pillantottam meg ezt a tortát. Annyira jól nézett ki, hogy gondoltam ezt megcsinálom, főleg, hogy még a kedvencem, zselatin is kell bele,  így végképp nem tudtam neki ellenállni.
Szóval a gondolatot tett követte. Megvalósult a sztracsatella torta. Az elkészítése nagyon egyszerű, sütni nem kell, ha valaki nem szeret annyira zselatinozni, szerintem nyugodtan tehet bele Dr. Oetker zselatin fixet, egyszerű és nagyszerű  a használata. Amennyire kevés munka van vele, sokkal több öröm lesz az elfogyasztásával.

Hozzávalók: 

9 db zselatinlap, 500g túró, 100g kristálycukor, 500g natúr joghurt, 100g étcsokoládé, kb. 2 csomag babapiskóta, a recept kávélikőrt ír, vagy főzött kávét de én tiramisu készítés közben már kitapasztaltam, hogy a legfinomabb, legalábbis számomra és azok számára is akik  megették a sütiket, hogy ha a babapiskóták, rumaromával kevert tejeskávéba vannak beáztatva

Elkészítés:

A túrót kikeverjük a cukorral és a joghurttal, elkészítjük a zselatint (vagy a zselatin fixet) a leírás szerint, majd belekeverjük a krémbe. Ezután beleforgatjuk a felaprított csokoládét és tulajdonképpen kész is vagyunk. A babapiskótákat beáztatjuk, rétegezzük a piskótát és a krémet egy kapcsos tortaformába, aztán mehet a hűtőbe egy éjszakára. Másnapra szépen összeáll, ekkor jöhet a díszítés.
Kakaóport szórunk a tetejére és ami nekem nagyon tetszett, ez a csokiba mártott babapiskóta. Nagyon feldobja a tortánkat. Voilá, kész is.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése